framme i österrike:)

nu efter ett dygn i bilen är vi äntligen framme i österrike:)
vi har sett ena massor av saker, och sjöarna är helt sjukt fina:O dom är typ gröna/blåa :D 

när vi kom fram i österrike så hittade vi värsta hotellet:) yeah yeah, gratis uppkoppling här med:D fast bara mellan 13-20 :P men jag överlever:)

nu ska vi ut och äta på resturang;D

imon ska vi upp i bergen;D och sen på onsdag drar de av till ITALIEN !=)

Ps. kommer bilder senare, för nu hinner jag verkligen inte ;D!


Kommentarer
anneli

Låter helt underbart! :)

2008-07-28 @ 17:43:31
URL: http://annelilinder.blogg.se/
Em

Vi var med på en såntdärt hotell där det var gratis uppkoppling :P

2008-07-28 @ 21:07:04
URL: http://emlicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0