En början på det nya rummet


  

Som ni ser så börjar rummet närma sitt slut (: jag ska bara få in alla möbler, känns rätt så toomt. haha !
Ni ser den mittersta bilden, de är faktiskt min garderob. Den blir as bra, sådär stor och allt, precis som jag vill ha de(y)!
Men visst är tapeterna fina? Jag älskar dom. Dom gör så att hela rummet blir sveen mysigt! Ja som ni märker är jag rätt nöjd ! =)

När jag ändå är igång kan jag ju berätta att jag till slut träfffade Anton och vi rede ut allt, det kändes skönt<3!
Just nu har jag as mycket huvudvärk och vill bara soova! vet inte vad de är med mig, länge sedan jag hade sån här huvudvärk faktiskt;s Men nu hade jag tänkt lägga mig och kolla på film i mitt nya mysiga ruum! skriver senare:)



Kommentarer
amanda andersson

skiiit snyggt gumman !(: (yy

2008-12-05 @ 17:21:31
Anonym

ojoj fan va fint det blev!:D<3

2008-12-16 @ 17:54:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0