Lördagkväll


Tjo tjo!
Min lördagskväll blev faktiskt helt okej, den kunde varit bättre men den är godkänd(y) Jag började kvällen med en kucklingpizza i soffan, muuums :)
Efter den gooda pizzan så drog jag till Anna. Hos anna befann sig Anii,Annie,Linda,SaraS,Nina,Amanda,SaraA,Elin,Johannes,Oskar,Simon,Dennis ! (jag tror inte jag har glömt någon)
Vi skulle egentligen sjungt singstar men det blev inte så eftersom jag glömde mina skivor(a) Men vi roade oss med annat istället. Vi lekte Papperspåse leken eller vad man nu ska kalla den? Men den går ut på att man ska ta en papperspåse från marken utan att sätta ner händerna eller knäna, och sen så klipper man av papperspåsen mer och mer! as roligt =)
Runt 9 drog vi till rundberg, det var äla sådär. Jag tycker de är rätt tråkigt med mohedafester nu för tiden för det är bara samma folk hela hela tiden och det börjar bli lite segt! Men det var okej(y)
Jag vet inte riktigt men jag har inte varit på fest humör på den senaste tiden? det känns faktiskt lite tråkigt...
Jag stack från Rundberg vid halv 12 ungefär, så när jag kom hem satte jag mig och kollade på supersugen. Var inte alls trött så jag var väl uppe till tre eller något. Haha och vid halv 6 kom Anton, han hade lanat så han kom och sov här:) snacka om att han var trött idag!
och föresten, har sovit apabra i mitt nya ruum=) dock vet jag inte om Anton håller med;p

Bilder:
Jag
vi försökte nå taket och jag nåde faktiskt:)
Anna dock var lite sämre på att nå taket, haha;)

Resten av bilderna finns på min bilddagbok:
http://tilda-dahl.bilddagboken.se/p/main.html?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0