TISDAG

Hej Hej älskade blogg!

Tisdagar är en av dom dagarna då schemat inte är speciellt underbart, men de gick helt okej idag. ingen huvudvärk alls !:D  idag hade vi föresten So prov, hihi och jag skrev som en jude (;

Jag har beslutat mig för att gå in riktigt seriöst för innebandy! Så imon drar de av till alvesta med tjejerna för våran första träning någonsin;D! haha, de lär väl se rätt så kul ut hos vissa, jag kommer nog vara en av dom. Innebandy verka så himla mycket roligare än fotboll, är verkligen trött på att.

en sista sak
Man pratar ofta om att alla borde få en andra chans, men ta inte förgivet att den där andra chansen alltid finns där!


Kommentarer
Emmy

Skulle valt Teleborg IBK istället ;)

2008-10-01 @ 22:04:38
URL: http://www.lillems.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0