Träning träning!

Ja som ni förstår på rubriken så har jag tränat, kändes skönt! Har "bara" gjort styrketräning och börjar bli lite trött på det nu, jag menar det är det ända jag har hållt på med i 5 månader ungefär.. Jag vet ju inte än hur det går med ljumskarna, det ända jag vet är att jag fortfarande har ont i dom och det är så jäkla irriterande. Känns bara som om man vill ge upp och sluta med allt som har med springning att göra..
Men min plan för tillfället är att börja träna på gym, för där finns massa saker man kan göra som inte gör ont i ljumskarna. Det ända jag väntar på nu är att hitta en gym i närheten av min skola så att jag lite smidigt kan gå dit efter skolan. Visst vore inte det toppen?
Men så fort jag inte har ont i ljumskarna längre så ska jag börja träna som jag gjorde innan, alltså fotboll och innebandy!

woho, snart blir jag stark(;!


Kommentarer
ERICAPERZZON

Jag har ett knä som krånglar, fick sluta med fotboll:/ tränar själv nu och det fungerar ju också;P



Svar: jajjmen:)



/E

2009-08-31 @ 22:16:44
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0