Lite bloggning från Öland!

Hejsan bloggen!! (:
Min morfar kom precis hit med sin dator och han har bredbant internet också så jag fick låna den lite, delicious! Det går inte supersnabbt eftersom här på Öland där vi bor är det inte jätte bra täckning så jag kommer nog inte blogga så ofta ändå, det tar nämligen rätt så lång tid att bara komma in på blogg.se så ni kan nog förstå själva att jag inte kommer blogga så mycket.
Men vädret har varit underbart! Klarblå himmel. "Inte ett molng, så långt ögat kan nå" haha eller hur går den låten (;
Fast idag har de blåsigt rätt så mycket men det är skönt när de fläktar lite också, för om det inte hade blåst hade de varit alldeles för varmt! Fast shiit vad de blåste vid havet, men icke badkruka som man är hoppade jag i ändå, det var faktiskt skönt när man väl kom i.

Här är en bild från idag när vi badade, haha visst ser de skönt ut (;?





Jo och lite information till er som röstade på mig i veckans blogg, jo ni får en länkning av mig när jag kommer hem!! För som sagt internet är riktigt segt så jag orkar tyvär inte lägga tid på det just nu, lovar att fixa det så fort jag kommer hem! (:


Nejdu, nu ska jag duscha och sen ska jag äta grillad kyckling i sommar värmen! Jag ska försöka uppdatera igen om några dagar.

Puss & Kram ha de toppen!!!


Kommentarer
ericaperzzon

Åh jag saknar öland! Var där en sommar förut på böda hur fint som helst. kan tänka mig att det är underbart på öland nu när vädret är så bra:)



/E

2009-06-24 @ 20:08:41
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

allt väl idag ? idag kommer du upp på höger sidan

2009-06-25 @ 11:51:13
URL: http://designbyjessica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0