Ojdå!

Hej bloggeen!
har inte uppdaterat på mer än 19 timmar nu och det känns riktigt illa. Det blev bara så jäkla mycket idag. Vid 10 stack jag till kyrkan för att min lillebror skulle ta nattvarden och var inte hemma förren klockan 12 och då var jag med min älskling lite och sen åkte vi hem till Antons mormor och sen skulle jag kolla på fotboll! Jag har också varit lite hos Anii och firat henne för idag fyller hon 16 !!!
Så som ni ser har jag faktiskt haft rätt mycket att göra idag (a)

Här är lite bilder jag tog i och vid kyrkan.

Lillebror tar nattvarden


Farfar, Petter och Farmor.


Mamma, Petter och Pappa.

Det var några av bilderna, rätt ointressant så jag känner att de räcker med kyrkbilder nu.



Kommentarer
Madde

vad fint kortet var med famo o fafa!!

2009-05-31 @ 21:30:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0