Hemmagjord hårinpackning

Sitter just nu och väntar på att mina kakor ska bli färdiga och tänkte därför jag skulle ge er ett hårinpacknings tips!


Ingredienser:
  • 5 msk olivolja
  • 2 ägggulor
  • ca dl naturell yoghurt
  • 2 msk honung
  • Ev. citron

Gör såhär:
Olivolja är en av dom sakerna som är riktigt bra för slitet hår.
Du ska alltså sova med den här hårinpackningen, för att få mer effekt kan du sätta en platspåse eller plastfolie över håret under natten eftersom då blir det varmare och det innebär bättre effekt.
På morgonen tvättar du bort det igen, det gäller att du använder mycket schampo annars sitter det kvar ett bra tag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0