I det här höstvädret ser jag ut såhär

Hejsan bloggen och söta läsare! Hoppas ni inte har gått och blivit sjuka nu i advent. Jag säger de eftersom vi var enormt lite folk på matte lektionen idag och folk verkade lite sjuka, förkylda och sånt.

Vi slutade även tidigare i skolan idag så det innebär att jag kom hem 2 timmar än vad jag brukar göra! Så när jag kom hem så gick jag ut och plockade ihop lite saker i trädgården, vi har nämligen en hund som bär ut allt från huset som hon ser, haha.

I eftermiddag så ser de ut så att vara med luciakandidaterna! Mer information om det kommer senare ikväll.

Såhär ser jag ut i det tråkiga vädret:






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0