Accessoar inspiration

Nu är jag hemma igen efter att ha varit i kyrkan och övat och det gick faktiskt bra, jag kunde texten mer än vad jag trodde.
Har inte så mycket mer planer för dagen, tänkte att jag skulle gå ut eftersom det är så himla fint väder.



Medans jag är ute så tänkte jag visa er lite accessoar inspiration! Jag menar liten smycken och sånt kan ändra en hel outfit så accessoarerna i en outfit är väldigt viktigt!

Någon undrade vart jag hittade all min inspiration?
Det är så att jag hittar inte den någon speciell stans utan jag tittar runt lite på hemsidor och bloggar och allt möjligt ! Det gäller att leta sig fram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0