Forever 21 inspiration

Nu harjag både tränat och träffat min Morfar. Träningen gick bra, jag åkte runt 5 km längdskidor i bra tempo och nu tänkte jag göra min vardagliga styrke träning. Att träffa morfar var väl bra på sina vis men också sämre, mycket sämre än jag trodde.

Som sagt, jag ska träna nu, sen ska jag damsuga lite snabbt och sen kommer min pojkvän till mig. Vi ska väl åka runt i hans bil, haha han har ju fått körkort nu den lyllosen!


Lite inspiration från forever 21 är aldrig fel!

Favorit outfiten i det här kollaget är helt klart hon uppe till höger, hon med harem byxorna! Outfiten ser skön ut men ändå är den enormt ball. Jag tycker det är snyggt att hon har harembyxorna uppe vid midjan och sedan har en silver aktigt linné och sen kör hon på ett stort svart halsband! Det blir svart, silver svart! Snyggt!

Vilken outfit tycker du är snyggast?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0