Valborg!

Valborg!
Hade planen att titta på brasan här i byn och sedan sitta hemma, men sen fick jag för mig att bjuda hit mina tjejer och vilken tur att jag tog de insiativet! För GUD vad jag saknat dem.. Socialunderstimulerad är jag ju något enormt så de var så skönt att få hit lite folk, skratta och prata!
Vi grillade först lite mat och sedan gick vi ner till brasan.
Nere vid sjön där brasan tänds så höll jag och våran granne Peter i sången, det var lite allsång och även lite solosång! Jag tycker de gick väldigt bra men det var lite få med folk. Så det var ju mindre roligt! Jo och sedan fick ju jag och Anton blomma för att vi flyttat hit till byn. "Den förre bybon som bodde i lägenhet i 6 månader och som sedan tog med sig statsbon till byn!" Ja något sådant lät de..
Ja jag hade i allafall väldigt  trevligt igårkväll! Sen när dem andra åkt hem fick jag lite kvalitetstid med Emelie och henne har jag ju inte heller umgåts med på länge så de var kul de med! Vi är rätt lika hon och jag i betendet så allt är så avslappnat. Igår pratade vi med guider, inget mer om de...
 
Anii, Linda och Emelie sköter grillen!
 
Sång nere vid sjön!
 
Och så den fina brasan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0