Utslag..

Godkväll, blir ett kort inlägg!
Nu är vi två man kort på jobbet, puuh. Idag har har varit lite kämpigt men inte alls så kämpigt som jag hade föreställt mig. Jag intalar mig själv att en vecka går fort!! För då är nästan allt som vanligt igen.
Gjort ena massa nytta idag, så kroppen är seg nu så blir sängen så fort detta är färdigskrivet.
Imorgon får vi se vad dagen har att bjuda på, det känns som att vad som helst kan hända dem närmsta dagarna!
 
Såhär rolig ser jag ut på armarna, full med utslag.. Tror det beror på halmen vi lassade upp på höloftet. Jonathan stod och kastade upp halmbalarna från en vagn och sedan fick jag stappla.
 
 Även benen fick ta lite stryck då jag var lite dum nog och hade kortbyxor på mig, men de har ju varit så himla varmt idag! Feelin soo pretty...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0