Fläsket ska till himmelen.

Jahap kontraktet är påskrivet! De gick himla bra och trevligt var de med!
Alltså vi har skrivit på kontraktet till huset vi ska hyra.
 
Nu har jag varit hemma en timma, har gjort ett styrkepass på 30 minuter. De får nog duga för första gången. Nu gäller de bara att hålla fast vid detta och det kommer jag bland annat att göra genom att fota. De blir liksom lite roligare när man kan se resultat vilket jag verkligen hoppas på att få!
 
Anton är iväg i skogen, han skulle sitta på pass och vänta på vildsvinen. Hoppas han få se något! Han mår som ni förstår lite bättre.
 
Bardambadam, plankan!! Klaga nu inte på raka ryggen, jag FÖRSÖKER!
 
Mina nuvarade armmuskler som jag skaffat mig från jobbet, vilket också innebär att jag fått tjockare armar... Men muskler, de känner jag verkligen att jag fått i armarna! Nu ska de bara utvecklas till mer muskler.
Jo jag håller även i min borste, mycket lättare att spänna sig då..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0