Bitsk

Godmorgon. Usch vad lack jag är idag, taggarna står utåt och dagen är fullbokad vilket gör de ännu värre. Jobb ikväll, fårklippning nu på förmiddagen.
Igår, ja igår var jag ute och åt på fin resturang för 350 SPÄN!!! Att lite fläskfile, cola och glass kan kosta så mycket.. Men men jag äter ju inte ute allt för ofta. Var där med tjejkompisarna och åt, tror vi satt i 3 timmar på resturangen. Vilket innebär att vi hade väääldigt trevligt! Sen försvann humöret totalt, jag ville bara hem. Några gick in på ett dansställe, jag och Emelie gick vidare till en bar. Men när jag väl satt där kom jag och tänka på vad fan jag gjorde där? Sitta och dra in massa passiv rökning, nej tack då kan jag  lika gärna dra hem. Har blivit så himla anti dedär med passiv rökning senaste tiden, de är radions fel då de är det ända dem pratar om på P4 på morgonen. Dem som röker, inga problem, låt dem. Men jag som valt att inte dra in mig giftet vill inte behöva göra de bara för att jag är ute en kväll. Sen hatar jag grupptrycket också. En som aldrig rökt iprincip tar gärna en cigg om en rökare frågar bara för att de är lite coolt och socialt. Absolut de värsta.. Hur många började inte röka första veckan på gymnasiumet? 40% kanske ? om inte mer. De är bara en grupptrycksgrej och det gör de nästan ännu värre.
Jag har goda vänner som röker, så någon fullt rökhatare skulle jag väl inte kalla mig.
 
haha ja som ni hör, jag är så biits idag!!! hur ska detta gå..
Men iallafall så kom jag hem till slut igår, runt halv 2 tiden. Efter att ha väntat 15 minuter i drive in på burger king, ja då var jag med lack. Nu låter de som jag hade en skitkväll igår, vilket jag inte hade för 3 första timmarna på resturangen var så oerhört trevliga!
 
 


Kommentarer
Linda

Man får vara bitsk ibland ;0) hoppas fåren är snälla mot dig! Kram

2013-06-29 @ 11:11:01
URL: http://www.dimhojdens.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0