En vecka, finally home

Hemma hemma, finally home. Som vi har längtat! I lördags/söndags övervägde vi att boka om våra biljetter och åka hem, men de kostade alldeles för mycket! Nej men skämt och sidor. Vi har haft de jätte bra, inget regn. Som vi trodde vi skulle få. De var en mysig och slapp semester, kvalitetstid med varandra. och icke har vi skadat varandra ännu så de ser ut att gått bra!
Nu är vi hemma och de känns skönt. Köket är rivet så har plockat för fullt här i vardagsrummet så att vi i allafall kommer in och kan sätta oss vid tvn. Kaffekokaren har jag också hittat en plats till under dessa månader, den är ju trotsallt nästan viktigast. Så har fort lite ordning nu, ska bära undan ännu lite fler flyttlådor med köksgrejer i.
 
Nehe,dags för sängen. Mjölkar inte förens imorgon eftermiddag och ska sitta med matten hela förmiddagen.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0