Vinterrastning

Japp mitt projekt gick vägen, de gick alltså som en dans och glada och trötta blev 5 stycken damer också!
Dem tyckte de var skitkul första 5 minuterna men sen stod dem och hängde vid dörren och ville in igen. Lite kyligare ute ju!
När dem skulle in fick jag allt ringa lillebror som fick komma ut och hjälpa till. Dem skulle ju stå på samma båsplats som dem gjorde innan och fixa de själv, neeh de går inte! Men lillebror kom till undsättning och några minuter senare stod dem 5 damerna på sina platser!

5 utvalda damer fick vara med om årets första vinterrastning!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0