kroppen skriiiiicker!

Hallihallo!
Fyfaraao vilken träningverk jag har idag.. Stressade iväg på bodypump efter mjölket igårkväll och shiiit. Där snackar vi träning. Det är massa olika lyft med tyngder och skivstång och sånt. Det värsta var benutfallen, benen skakade rejält när jag låg ner sen på relaxingen.
Och inte tala om idag, idag kan jag knappt gå nerför eller i någon trappa. Armarna är inte jätte farligt, får nog köra tyngre tyngder nästa gång vid just armmomenten, kanske har lite mer armmuskler än jag tror ändå?
Men ben och mage, dem gör ont idag. Och i eftermiddag verkar de som vi ska häva ner hö från höslinet, jag kommer ligga som en spaghetti i soffan ikväll. haha.
 Men vältränad, jaa de blir och nog fasen!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0