Nu är allt inskickat.

Hej !
De känns alltid lika tråkigt att börja ett inlägg med Hej, eller hallå. Men de känns även som de mest naturliga att börja ett inlägg på. Ja de är knas ibland.
 
Idag skickades dem sista papprerna in till lantmästarutbildningen. Alla arbetsintyg låg på posten i söndags men idag har jag även anmält mig på antagningen.se som man också var tvungen att göra. Känns skönt att ha de inskickat men känns oerhört jobbigt att jag inte får svar förens i juli. Det är skeeta länge tills dess. Juli är sent både för mig och för mina arbetsgivare, Maj, ja de hade varit lagom.
På Löndag är de dags för de aldra sista momentet inför denna skolansökan, högskoleprovet. Nej jag vet, jag tror inte heller mina öron. För 2 år sedan DUMFÖRKLARADE jag alla som gjorde högskoleprovet, pffh, de hade väl inte jag tid med?
Har fått tänka om och inser att högskoleprovet är viktigt och om inte en bra grej att göra! Jag hoppas de regnar på lördag, då kan jag sitta i denna skolsal hela dagen utan dåligt samvete.
 


Kommentarer
Anna-Karin

LYCKA TILL!!
Ses på söndag?

2014-04-04 @ 13:18:33
URL: http://inflyttad.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0