Många undrar

Många undrar vart jag tagit vägen. Jag lever.
Jag började blogga för min skull, de fyllde ett behov utav att skriva av sig lite och visa upp mig själv och de jag jobbar med. Senaste tiden så har inte dessa behov funnits och jag har bara kännt att nä, mitt liv kanske inte är så intressant som jag själv tycker? Kanske är de mest tragiskt? kanske är de coolt? Jag vet inte, och jag bryr mig inte speciellt mycket om den saken. Men skrivandet har runnit ur mina händer och ljusa kvällar har fyllt min fritid. Kommer ångra mig, de vet jag redan nu. Jag tycker att de är så intressant att gå tillbaka till år 2011 och kolla vad jag gjorde då.
Skrivlusten kommer tillbaka, de vet jag! Kommer inte skrivlusten tillbaka så kommer väl fotolusten tillbaka. Och när de kommer tillbaka, ja då är jag tillbaka!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0