nu gäller de!


eftersom de är bröllop för min del idag och vädret är underbart tyckte jag
dom här blommorna passade in:)


waah, snart snart ska jag sjunga på bröllop, eller ah klockan ett ska jag dit och öva=) och jag är riktigt riktigt nervös, jag kan berätta för er som inte har sjungt på bröllop att det är på ett bröllop man måste sjunga bäst! eftersom bröllop är en väldigt stor del i livet, så ah jag är nervös :s  hm men det fina vädret gjorde det faktist lite bättre=) min förkylning är inte helt borta heller, så lär få kämpa som fan idag!

och inatt har jag sovit så jävla dåligt ! somnade klockan 3 inatt och vaknade vid 5 igen:(  vad är det med mig?
nu ska jag ut och njuta av det fina vädret och hela kittet, sen ducsha och göra mig iordning. skriver hur de gick senare idag :D

Puss åå Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0