äntligen klart

Yees, tränat klart (: eller ah vi lekte, det var sista träningen så de blev lekar och pizza ;)
efter de så åkte jag till älsklingen och kollade på två filmer "the ruins" och "hontar" tror jag dom hette =)
sen blev de byebyeälskling<3

och hem tee datorn! och nu har ja väl suttit här i mer än två timmar och försökt fixa bloggen. för allt jobb som emelie be hade lagt ner på min blogg bara försvann!:o helt stört:@ men har klarat ut de hyfsat och tycker den ser ungefär ut som den emelie be gjorde tee mej så (Y)

kommentera gärna om du tycker något är fel ;D?

bloggens tema blev: färger=sommaren!



Moheda är tråkigt som fan! så jag drog till alvesta idag för att vara med mikis (: vi åkte till stan, blev inga superduper köp. måste spara pengarna till systemkameran och datorn ;) körde hem runt 16.00 och på vägen hem blev de kort time!

Resultaten:



ska iväg och träna nu, skriver senare ikväll (: !



igår bad jag efter emelie bengtsons hjälp med bloggen och hon var lika snäll som vanligt och hjälpte mig ;D stor stort tack till dig, superduper nöjd med designen (: förstår mig inte på hur du gör:O

kolla hennes blogg den är grym:
http://emlicious.blogg.se/



Kommentarer
Em

Men du har ju tagit bort hela designen nu ju? :O

2008-06-30 @ 18:49:57
URL: http://emlicious.blogg.se/
Anonym

den syns ju inte

2009-09-05 @ 11:57:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0