Julskyltning

Blåögd och blond :)

Idag är de 30 november och det innebär julskyltning :)
I år var nog den roligaste jul skyltnigen jag har varit på, haha vi hittade helium balonger som vi roade oss med. jag vet lättroade, men det var verkligen as roligt ;d! Tyvär kom regnet vid halv 7 så jag drog hem till älsklingen, vi satte oss och kollade på Saw 5. Hann dock inte så långt på den fören jag skulle hem ;p

Haha för er som vill veta, sitter och lysnar på låten älskade ängel. Ni vet den låten som programet Bert hade i början! jag ska helt klart få tag i dom där Bert filmerna på något vis, för dom är fan as bra och roliga !;d håller ni inte med?
Men för er som inte vet vilken låt jag menar kan ju lysna här!
Älskade ängel:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0