Flytta till ett litet gult hus

Japp japp, det är precis vad jag har hjälpt en god gammal klasskompis att göra. Flytta till ett gult litet hus, han ville ha lite närmare till jobbet vilket han har rätt i ! Jag kan väl erkänna att jag inte gjorde så mycket nytta eftersom Elin och Rickard redan hade hunnit bära in alla hans grejer i bilarna när jag kom , men sen när vi kom till huset så bärde jag in mikron. Ja det var typ de.. haha. För att inte låta alltför lat så hade han inte mer än 2 flyttlådor kanske?

Huset var himla litet och mysigt! Hade jag inte tackat nej till om det låg runt moheda trakterna eftersom det var väldigt välskött inne och mysigt helt enkelt!
 
På jobbet idag bjöds de på pizza, lyx lyx! Annars så mjölkade jag och Sofia (eller robert och roberta rättare sagt) tre sinekor så att dem klarar sig till på måndag och sedan tvättade vi även klart alla lysrören så nu lyser de så klart inne i ladugården!
 

Ritcha och chippen, dem hade svårt att sitta stilla så detta var den bästa bilden jag fick på dem! Tyckte nog att det var lite lika! Speciellt med inringat öga..
 
Ritcha och Chippen , tjusiga hundar.

Stolt kille med ett eget litet krypin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0