Nya blommor

Hemma!
Eller ja jag har varit hemma en timme men har borstat hunden fin och bakat en kaka! Snart ska vi iväg till Antons föräldrar, dem ska bjuda på kvällsmat! Påskkvällsmat mistänker jag att de blir.
 
Bakning! Igen.. Nougatkaka blev de idag!
 
Har även fått upp mina blommor ovanför vasken. Ska köpa lite större blommor senare men dem var så söta och passade till påsk så dem fick pryda sålänge!
 

Nee, fasen nu blev de stressigt igen... ska vara nere i moheda om 3 minuter! Tidsoptimist , here i come.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0