En storstadshelg

Heej!!
Hemkommen efter mjölket som förövrigt var jobbigt att stiga upp till imorse efter att ha lagt mig sent i helgen och upp hyfsat tidigt i helsingborg. Angående Helsingborg, JAG HADE SKIT KUL! Det blir ju aldrig som man tänkt sig men hade verkligen jätte kul. De var 7 viljor, 7 starka viljor så såklart var inte allt som en dans på rosor men tyckte absolut att de blev lyckat.
Ett tiotal busvisslingar de fick vi med så vi måste ju varit oerhört läckra! Vi fick ju också en "bimboosar!" kommentar men den har jag typ glömt bort..
Men de nästan bästa av allt. En snygg kille i 25 års åldern berömde min och Emelies dans och då ska jag ju tilläga att vi dansar inte "gnida sig motvarandra" dansen utan mer "spela pingis, röra runt i grytan och Ica" dansen. De är ju alltid kul att få komplimanger när man gör någonting så ironiskt.
Vi fick också uppleva en dans battle typ... Mellan en blond brud och en annan brud som stod på var sida dansgolvet, på en upphöjnad  och gned sig lite. Herrarna på dansgolvet var oerhört snabba upp med telefonerna, jag undrar varför?!
Jo och början av ett slagsmål som aldrig blev ett slagsmål de fick vi med se, i bankomat kön.. Ni vet ett gäng som var ute efter bråk satsade på killen framför oss och gick rakt in i honom och sedan fick gänget de till att han hade knuffat honom och kallat honom "neger!" Så från 3 personer blev de här gänget 53 personer. De var ett himla liv innan polisen rykte in och han som startat allt gick iväg med ett flin. IDIOT.
Vid halv 3 på lördagnatten anlände vi till ett varmt hotellrum. Sov gott där och åt god hotelfrukost och sedan åkte vi till väla köpcentrum och spenderade alldeles för mycket pengar, sedan gick lilla bilen hemmåt och vi var nöjda och trötta.
 
 
 
Absolut de bästa inköpet, nya huklen till mjölket. Roligt med lite färg!
 
 


Kommentarer
Anonym

Helt klart roligast att dansa så, slår alla danser!
Och man får garanterat blickar på sig! Love it!

2013-07-29 @ 19:49:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0