gymambitioner

Godkväll!
Det blev provmjölkning ikväll och de gick ovanligt sakta.. Var inte färdig med allt fören kl 8 och de var väl lite väl sent, kossorna i lågmjölkargruppen hade absolut inget tempo i sina steg idag så tror att det var dem som orsakade den sena kvälllen.
 
Förövrigt mår jag väl inte bättre, hade sådan hosta inatt så de var inte klokt så nu har jag införskaffat hostmedicin till kommande natt så jag kan sova bättre.
Himla tråkigt att bli sjuk nu när jag skaffat gymkort och allt. Har en ambition om att jag ska gymma efter morgonmjölket i framtiden, tror de kan vara bra för mig!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0