Inspirationen flödar

Godkväll!
Idag har jag befunnit mig i Laholm på en utbildningsdag hur man kan använda hund i ladugårdar. Är så inspirerad så jag spricker till morgondagen och alla andra dagar framåt så vi kan sätta igång. Haha blir alltid sådanhär efter inspirationsdagar.
Så oerhört givande dag och så oerhört trevligt sällskap som också ger mig inspiration och hjälper mig med att komma vidare (även om jag slänger ut mig mina ord i fel och tuffa ord... jag är ju så upp i att jag inte tänker på hur jag fomulerar mig.. kom på de nu när jag kom hem ..) !
 
Du har något på näsan..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0