Tvättningdags

Godmorgon! Sovmorgon idag, vaknade första gången vid 5, nehedu jag kan sova vidare. kl9, njaa, la mig och tittade på en serie och smaskade i mig naturgodis så att de inte finns något kvar till anton. kl10 kände jag mig redo för att stiga upp ur sängen, tänt en brasa och plockat undan i köket och sen kom jag inte undan klädtvättningen. Tvättkorgen var proppfull! Nu är toalettgolvet proppfullt med kläder istället. Egentligen får jag typ inte tvätta för Anton, speciellt inte hans vita kläder för dem är aldrig vita när jag har tvättat utan oftast lite rosa/vita. Men har  sorterat väl nu så denna gång ska dem nog behålla sig vita!
 
Ska väl ut och titta till får och annat nu när kaffet är uppdrucket!
 
Tvätt tvätt..
 
Rena bänkar!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0