Väntar med spänning

Godmorgon!
Kylskåpet är proppfullt med massa goe mat så har nu ätit en rejäl frukost då de fanns ett stort utbud att välja emellan!
Morgonmjölket flöt på bra, många nya kvigor som kalvat in så de är lite pyssel. Är ledig i eftermiddag eftersom jag egentligen skulle suttit och skrivit prov idag med men om vi säger att jag klarar provet så är jag ju liksom klar vid kl 3 typ så då kan ja ju mjölka så ska slå en signal till chefen efter betygssamtalet och se vad han säger. Han gav mig gärna ledigt men vafasen ska jag göra i eftermiddag då?!

Igår satt jag inne hela dagen, alla proven blev gjorda vilket kändes skit bra! Så idag kan jag knappt vänta tills kl blir 2 för då är de dags för betygssamtal på telefon och få reda på om jag blir godkänd eller om något behöver kompenteras! De känns väldigt bra faktiskt, men man vet aldrig!
 
Nu funderar jag på vad jag ska göra tills kl blir 2, något nytt projekt? Men vad?!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0