Roligt paket!

Hej hej!
Sitter här och bara tittar på mattefilmer, I know! De är mycket mattesnack just nu men eftersom de är det som förgyller mina dagar mellan mjölkpassen så..
 
Förövrigt fick vi ett superoligt paket igår! Beställde hem lite hundgrejer från hööks i Måndags och de kom igår med posten. Vi köpte ett midjeband till mig som vi kan använda när vi ska springa eller åka skidor, ett flexhundkoppel som även de ska användas vid löpningen eller vid skidåkning (allt blir ju så mycker roligare när man har lite rätta grejer till denna träning!), två färgglada hundhalsband, linda (bra att ha hemma ifall hon skadar sig på tassen tex) och sen de bästa av allt nästan, ett hundtäcke. Jag är ju annars emot de här med hundtäcke och hundkläder. Dem kan ju faktiskt hålla värmen själva! Men tex nu när de är kallt och vi är iväg och vallar så är de rätt skönt att kunna ta på henne täcket så hon inte kallnar medans hon väntar på sin nästa tur. Sen om hon någongång måste ligga i bilen nu när de är minusgrader så kan hon ha de på sig också. Tror inte de är helt fel!
 
 
Allt gick på lite över 500kr så tycker nog allt jag fyndat lite!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0