Styrkebristning, eller?

Upptäckte igår efter att jag hade gymmat (ja jag åkte tillslut och gymmade och kände mig bara dum att jag inte visste hur maskinerna funkade, höll även på att dö efter 10 minuter på den där crossmaskinen..)
Jo, jag upptäckte en bristning på min axel, på axlen? What? I min dröm är de för att jag lyfte så tungt igår så huden inte hängde med, hehe.. Tror absolut inte att de är för att jag värkt i mig semlor senaste veckorna..
Lustigt att jag inte sett den innan då den är rätt så tydlig faktiskt, så därför måste de vara alla muskler jag samlade på mig under gårdagen då denna bristning upptäcktes i duschen igår.
 
Bristning på axlen, what?
 


Kommentarer
Fia

Jag har fått liknande på mina axlar.. Men då var de skav/tryck från min sportbh tro ja...
Hmmm...

2014-03-05 @ 21:56:45
Anna-Karin

Jag brukar också få det emellanåt. Oftast är det för att jag haft något tungt över axeln, typ ryggsäck. Eller en full IKEA-kasse efter en shoppingrunda :-)

2014-03-06 @ 15:31:27
URL: http://inflyttad.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maatildadahl-Om kossornas festdag och mjölkpigans vardag

Matilda, det är jag. Jag är 20 år och är bosatt i Småland i ett rött hus med vita knutar tillsammans med min sambo. Jobbar som mjölkpiga på en mjölkgård. Har funnit ett intresse för får/nötvallning och skaffat mig en bordercollie. Här kommer ni få läsa om mina framtida drömmar, vallning, träning, tunga tider och underbara tider!

RSS 2.0